Pagina's

dinsdag 19 juni 2018

Tijd voor spaghettibandjes

Het is al even bezig. "Nee mama, die wil ik niet aan!" of gewoon "Neeheehee!!!" Dat hoor ik hier thuis steeds vaker wanneer ik 's ochtends haar kleren klaarleg. 

Wedden dat ze dat bij deze jurk niet gaat doen? Want ze is dankzij mijn schoonzusje helemaal in de ban van Sien de Flamingo. Deze week gaat ze met de school naar de dierentuin en deze jurk past helemaal in het thema.
Deze jurk is de laatste nieuwe van Sansahash. Ik ging voor de meest eenvoudige versie met spaghettibandjes.

In het patroon wordt heel goed uitgelegd hoe je het patroon kan aanpassen wanneer je kind tussen twee maten valt. Voor deze versie maakte ik voor borstomtrek en lengte al de 7 jaar. Voor de taille viel Femke echter nog in maatje 4 jaar. Door het patroon aan te passen sluit de jurk nu mooi aan ter hoogte van de taille.

Femke was helemaal blij toen ze tijdens het nemen van de foto's zag dat ik haar schuddebal had klaargezet. Hoe zeggen ze dat ook al weer? Een voorbereide moeder is er twee waard? 😜😜

De winnaar van de Rafflecopter vorige week was Marleen Vanhecke. Proficiat Marleen! Als het goed is heb je al een mailtje gekregen van Sansahash. Zo niet dan mag je me altijd even contacteren op molemiekesnaaiblog@outlook.be


Stof: Papaya Club van Hilco, gekocht bij Het stoffenhuis
Patroon: Harmania jurk van Sansahash zowel in het Nederlands als in het Engels te koop. Tot maandag 26 juni is er een speciale actieprijs.






9 opmerkingen:

  1. Is het geen sneeuwbol? Denk ik...
    Heel mooi jurkje. Hier kan ze volgens mij geen nee tegen zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Wat een goede tip voor de zomerjurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachitg! een ideaal patroontje voor zomerweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is echt leuk....
    Haar snoetje zegt genoeg. Top

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig !! Dit wordt de vakantiejurk bij uitstek (ze gaat niet veel in de kast hangen :-) :-) ) Geniet alvast van een prachtige zomer :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi en ze staat weer zo lief op de foto's! Dat contrast van de bandjes is superleuk! Ik duim voor vele hete dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Die is echt heel leuk. En zo te zien is je dochter er ook blij mee 😉!
    (ps mijn blog is verhuisd naar ateliervilkleur.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, typefoutje. Moet zijn ateliervolkleur.blogspot.com 😊

      Verwijderen