Pagina's

zondag 10 december 2017

Na lang twijfelen toch voor mezelf.


De stofjes van See you at Six playtime zijn zo mooi en zo veelzijdig. Mijn verzet om de stofjes niet te kopen was dan ook van korte duur... Die roestbruine stof van maple seeds moest ik gewoon hebben. Dat is namelijk een kleur die ons allemaal goed staat. Vandaar dat ik ook zo lang twijfelde of ik de stof voor mezelf zou houden of toch iets zou maken voor de kids. Op naaiweekend vroeg ik dan maar raad aan mijn buurvrouwen en die vonden dat ik er iets voor mezelf van moest maken. Ze hadden gelijk hoor.


Ik koos opnieuw voor het patroon van de Otium sweater van Sofilantjes. Gewoon omdat ik weet dat deze goed past en de prachtige stof had naar mijn gevoel verder niks extra nodig. De bijpassende boordstof is echt geweldig! De vorige Otium die ik maakte (die met de ritsen in de zijkant) draag ik ook erg graag maar die mouwen kan ik niet opstropen omdat ik daar gewone stof gebruikte in plaats van boordstof. Deze trui zal dus nog vaker uit de kast komen dan de vorige exemplaren.
 Ik deed van fotografeer jezelf en stond er op de meeste foto's maar half op.

Maar dat neemt niet weg dat ik echt super blij ben met mijn nieuwe trui. Het is heerlijk winters gerief!


Stof: Maple Seeds van See you at six playtime collectie 3, gekocht bij pindanutjes.
Patroon: Otium sweater van Sofilantjes










14 opmerkingen:

  1. Prachtige sweater! Ik deed gisteren ook van fotografeer jezelf en eindigde op veel foto's met een stuk van mijn hoofd weg😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en soms MOET je gewoon aan je eigen denken 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schoon! Groot gelijk om eens zo'n topstofke voor jezelf te houden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi! Die kindertjes hebben waarschijnlijk al genoeg gerief 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love it! ❤️ Je staat er echt heel mooi mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Af en toe moet je, ook met al dat moois, eens aan jezelf denken!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, ik wou niet onmiddellijk in het kopen vliegen met als resultaat dat ik dit stofje werkelijk nergens meer kon vinden (en geloof me, ik zocht flink en hard, helaas gewoon te laat). Ik geef je dus groot gelijk dat je aan uzelf dacht <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The top looks so cosy and the colour is great on you!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow!! Je staat er inderdaad prachtig mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleur, de maat, het model, super-combinatie! En die fotografeer jezelf is goed gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen