Pagina's

zondag 3 mei 2020

Nog eens een katoenen jurkje

Wat was dat voor mijn gevoel lang geleden, het maken van een katoenen jurkje. Het voelde een beetje als thuiskomen. Want wat werkt dat toch zoveel gemakkelijker dan rekbare stoffen.
 

Vorige keer vertelde ik al dat Femke nog wel wat nieuwe jurkjes kon gebruiken doordat ze zo gegroeid was. Ik liet er dus geen gras over groeien en naaide tussen de mondmaskers door deze prachtige jurk.
 
 
Het patroontje is de nieuwste van Sansahash en het heeft alles waar ik fan van ben. Natuurlijk de ruffles, de extra details op de rug en de vintage/romantische look.
 

Voor de fotoshoot trokken we naar een plekje in de buurt dat we onlangs pas ontdekt hebben maar waar we zeker vaker gaan passeren.

 
Femke had er deze keer niet zoveel zin in ze wilde liever spelen bij het water. Ik kan haar ook geen ongelijk geven. Deze jurk heeft geen zakken dus we namen gelukkig niet zoveel zand mee naar huis dan anders.
 

En om af te sluiten nog even deze:

Make a wish and throw your cares to the wind
 
 
Stof: See you at six katoen gabardine twill flower garden, gekocht bij Peachypop stoffen
 

2 opmerkingen:

  1. Zo een mooi jurkje.
    Die wil ik ook maken. Renske gaat die ook zalig vinden
    Nu nog enkel hete zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken jouw gevoel goed, van dat "thuiskomen" ;-). Ik heb dat ook telkens weer, als ik nog eens met katoen werk! Prachtig jurkje!!

    BeantwoordenVerwijderen