Pagina's

maandag 23 oktober 2017

Het moest maar niet zo gemakkelijk zijn

Zoals ik in mijn vorige post al vertelde maakte ik niet één maar twee versies van de Apple cardigan. De eerste versie viel namelijk korter uit dan de bedoeling was. De cardigan moest eigenlijk tot op knielengte komen.  Blijkbaar heeft er hier iemand stiekem een groeispurtje gemaakt want voor versie twee moest ik verlengen tot 7 jaar. Slik, 7 jaar... 

Het patroon zit echt super snel in elkaar. Ik deed alles met de overlock en werkte de bies en zomen af met een tweelingnaald. Heerlijk zo'n snel projectje. En nu ben ik weer heel benieuwd, welke versie vinden jullie het mooist? Deze of toch de roze versie?

En toen kwam er een varkentje met een lange snuit en dat blies het verhaaltje uit...
Of nee, toch niet. Want ik maakte nog een vest dat geblogd moet worden...

Wordt vervolgd! Hopelijk tot dan.
Groetjes Daisy


14 opmerkingen:

  1. Ik vind ze beiden mooi gemaakt! Ook voor grote dames? 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei super. Het roze maakt haar een poppemieke en het rood maakt haar een madammeke :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awel, exact ook wat ik ervan vind! Ze zijn allebei heel erg mooi, maar bij de andere lijkt ze "kleiner" :)

      Verwijderen
  3. Ik vind de lange versie het mooist! Ik ga dit patroon ook aanschaffen! Perfect voor mijn 2 meiden (en misschien koop ik ook het dames parroon)
    Mag ik vragen wat voor stof je hebt gebruikt? De meeste Jersey stoffen zijn wit aan de binnenkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze alletwee super. De vorige speelser van lengte, hierin lijkt ze echt al een grote dame maar dat is ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cardigans tot knielengte, dat wordt hier eigenlijk niet gedragen. Zonde, want dit is zo zo ongelooflijk mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Makkelijk en mooi, dat moet herhaald worden! Deze versie geniet mijn voorkeur. De kleur <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! het moet niet altijd moeilijk zijn toch... Simple is soms het mooiste ;) ze staat er prachtig mee!

    BeantwoordenVerwijderen