Pagina's

zaterdag 26 augustus 2017

And the winner is...

Sorry dat ik jullie zo in spanning gelaten heb voor de uitslag! Het zijn hier hectische dagen. Op 1 september start het nieuwe schooljaar en ook ikzelf sta vanaf dan weer voor de klas. Spannend, zo terug buitenshuis gaan werken al kijk ik er ook wel heel erg naar uit.

Maar goed, genoeg gezeverd. De winnaar van het patroontje van de Softshell jas is Tante Fee! Je mag me een mailtje sturen op molemiekesnaaiblog@outlook.be. Dan zorg ik ervoor dat je het patroon ontvangt van de ontwerpster.

Wel raar zeg, zo een blogbericht zonder foto's van een nieuw naaisel. Dat wil niet zeggen dat ik niks meer gemaakt heb. Er staan nog een aantal prachtige foto's klaar om de buitenwereld ingestuurd te worden maar voorlopig mag ik deze nog niet met jullie delen. Binnenkort meer daarover.

Hopelijk tot dan! 

Groetjes Daisy



3 opmerkingen: