Pagina's

zaterdag 9 juli 2016

Laat de rokjes draaien

Zwieren, zwaaien rondje draaien, het kan allemaal in deze jurk. Nee hoor, deze keer heb ik het niet over een jurk voor Femke maar over een jurk voor mezelf!
Het is een aangepast Hanna jurk uit La Maison Victor mei/juli 2016. Ik liet me namelijk door de  naaijuf overhalen om er een cirkelrok aan te tekenen in plaats van de tulpvormige rok. Ze had gelijk, die geweldige naaijuf van mij want de rok valt prachtig!

Zwieren doet de jurk ook erg goed. Al was het precies veel te lang geleden dat ik dat nog eens deed...

 Nu enkel nog op zoek naar een mooie bh waarvan de bandjes niet zichtbaar zijn.
 Patroon: Hanna jurk, La Maison Victor mei/juli 2016
              Tussenstand: 4 van de 6 projecten voltooid + project nummer 5 die in de vuilnisbak is beland


Stof: stoffencircus

3 opmerkingen: