Pagina's

vrijdag 2 oktober 2015

Een Theo voor Jo

bloglovin
De laatste tijd probeerde onze zoon me iets duidelijk te maken. Uitspraken zoals "mama maakt alleen maar kleren voor zus" en "ik wil alleen op de foto als je kleren voor mij genaaid hebt" maakten duidelijk dat het tijd was om datgene wat ik hem al lang beloofde eindelijk eens te maken.
Het patroon van de Theo van Zonen 09 lag namelijk al even in de kast. De werkbeschrijving werd eens vluchtig doorgelezen waarna het patroon in de kast verdween. Zou het niet te moeilijk zijn dacht ik bij mezelf...
Gelukkig maar dat de zoon mij een figuurlijke schop onder mijn kont gaf. Door de duidelijke uitleg en foto's van de werkbeschrijving ging het wonderbaarlijk goed.
Het ging alleen een beetje mis bij de staander. Doordat ik een merkteken vergat over te nemen naaide deze er ondersteboven aan. Die moest ik dus lostornen en eigenlijk had ik hem opnieuw moeten knippen want de hoekjes had ik al afgeknipt. Tja, volgende keer beter zeker? Want die volgende keer komt er vast en zeker!!!

Zoonlief was zo enthousiast dat hij amper stil kon blijven staan tijdens het nemen van de foto's.






Patroon: Theo van Zonen 09, Versie b met hoekjes
Stof: Indian Fever van Soft Cactus
Knopen: Veritas

Nota aan mezelf: De polsboord doorknippen als je hier ook hoekjes wil, anders zie je de hoekjes enkel aan de binnenkant.


3 opmerkingen:

  1. Heel leuk hemd, hij staat er super mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan!

    Ik nomineerde je voor de Liebster Award, klik even naar mijn blog voor je award en meer info ;)

    http://bellevi-handmade.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen