Pagina's

woensdag 15 april 2020

Een echte uitdaging die Harvey

Een project waar je meerder dagen aan een stuk me bezig kan zijn, een beetje zoals puzzelen zeg maar. 's Avonds even je hoofd leegmaken en alleen met je naaiwerk bezig zijn. Alle dagen een beetje en dan eindigen met een tof resultaat. Daar ben ik wel voor te vinden.
De Harvey broek uit de nieuwe FibreMood is zo'n project. Een project waar ik echt van heb genoten (en toegegeven ook wel even gevloekt toen ik de achterpas verkeerd vastgestikt had en alle dubbele stiksels en overlockstiksel moest loshalen...). Iedere avond een klein stukje en oh wat was ik trots toen die gulp met knopen gelukt was. Sorry voor de slechte belichting van de foto maar oh zo fier op dit stukje.
Heel erg jammer dat Jo al in de grootste maat zit, anders zouden er zeker nog van deze broeken volgen. Ik kreeg namelijk een ganse doos gabardine en jeans stofjes van de zus van mijn oma. Waaronder deze stof. 
Een tiener voor de lens krijgen is dan weer een andere uitdaging. Deze twee foto's zijn zowat de enige deftige foto's die ik van hem kon maken.
De quote op zijn t-shirt vind ik zelf helemaal geweldig. Ik ben eens benieuwd wanneer hij met zijn eerste lief naar huis gaat komen...

Stof en knopen: gekregen
Patroon Harvey broek uit Fibremood 9 en Billie shirt  van Zonen 09




1 opmerking:

  1. Zo'n mooie broek. Als ik lees hoe geduldig je te werk ging, kan ik daar enkel respect voor hebben. Mooie foto's ook van je zoon, ook al kan dat niet makkelijk geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen