Pagina's

zondag 13 oktober 2019

May-Belle nummer twee

Een patroon kort achter elkaar twee keer gebruiken, dat zal je me niet snel zien doen. Tenzij dat het een toppatroontje is natuurlijk.

De May-Belle is zo'n geweldig patroon. Eén keer de papieren aaneen plakken (ja ik ben zo iemand die nog steeds alles aaneen plakt met pritt) en dan kan je er wel heel veel kanten mee uit. De jongens versie deelde ik vorige week al dus vandaag is de meisjesversie aan de beurt. Ik koos voor de lange mouwen met smock en de lange rok met plooien in een prachtig rood herfststofje.
Om eerlijk te zijn had ik wel wat schrik om de mouwen te smocken al bleek dit totaal onterecht. Eigenlijk is er helemaal niks moeilijks aan. Gewoon een rechte lijn stikken met elastiek in je spoeltje en een knoopje leggen aan begin en einde. That's it! 

De lange mouwen en de lange rok maken de outfit helemaal herfst proof. Femke kwam zelf met het idee om de jurk met haar (nep)bonten bodywarmer en sneakers te combineren. Tja, het kind weet vaak beter wat mooi is dan ik.
Ze is helemaal fan van deze jurk en dat zie je dan ook terug op de foto's. Ze zat vol ideeën en deed de ene pose na de andere. Dubbel genieten is dat dan!
Stof: Driessenstoffen





1 opmerking: