Pagina's

dinsdag 13 september 2016

See you at six # The perfect dress for me

Toen ik hoorde dat Soft cactus een nieuw stoffenmerk op de markt ging brengen wist ik direct dat ik haar blog in de gaten moest houden. De ene na de andere creatie kwam daar voorbij in die prachtige viscose stoffen. Het resultaat was dan ook dat ik het eerste weekend na de lancering in de stoffenwinkel stond en alvast twee stofjes uit de collectie kocht.

Het stofje dat ik zeker moest hebben was de donkerblauwe strokes. Het patroon had ik ook al in gedachten, een basisjurkje dat ik op maat tekende tijdens één van mijn eerste naailessen zo'n twee jaar geleden. Piece of cake dacht ik zo... Tot ik de jurk voor het eerst paste of beter gezegd niet paste. Tja, laat ons zeggen dat de vakantieperiode zo zijn werk gedaan had. Gelukkig waren de kilo's er ook snel terug af. Dat is dan het voordeel als je de hele dag achter kleine kindjes mag aanrennen. 

En nu, nu ben ik super blij met mijn nieuwe jurk. De stof, de kleur en het model zijn voor mijn gevoel een perfecte match en ik ben stiekem ook heel benieuwd wat jullie ervan vinden hoor...





Patroon: Zelf getekend op maat
Stof: See You at Six - Strokes - Donkerblauw gekocht bij het Stoffenhuis


13 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Het stofje ligt hier ook maar ik durf er nog niet in te knippen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, supermooi! Je mag trots zijn (en ik ben jaloers ;-). Ik wilde dat ik ook kon naaien...)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi! Moet ik mij ook eens aan wagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet dat het op maat is. Het zit je als gegoten en het staat je fantastisch. Heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw zeg, die jurk past jou ongelooflijk schoon!

    BeantwoordenVerwijderen