Pagina's

zaterdag 7 mei 2016

Voor ma-de-liefste...

Morgen is het weer Moederdag. Iets waar ik ieder jaar weer naar uitkijk. De knutselwerkjes van de kindjes en de prachtige gedichtjes, dat is volop genieten!

Dit jaar verwen ik mezelf gewoon nog een beetje extra, want Femke mag morgen haar gedichtje opzeggen in deze madeliefjes jurk. Zo doet ze mijn moederhart nog een beetje meer smelten...
Ik haalde hiervoor eindelijk het patroon van de Ileana jurk van Compagnie M uit de kast. Na de Louisa jurk die vrij groot uitviel had ik een beetje schrik dat het deze keer ook zo zou zijn. Dat was helemaal verkeerd gedacht want aan dit patroontje heb ik helemaal niks moeten veranderen. Het past gewoon perfect!

De gele accenten maken het geheel helemaal af vind ik! In de stoffenwinkel vond ik katoen in exact hetzelfde geel als het hartje van de madeliefjes. De paspel en het biaislint maakte ik ook zelf zodat er geen kleurverschil zou zijn.





En ook deze prachtige foto wil ik graag met jullie delen...

Dan rest me alleen nog om alle mama's een fijne Moederdag te wensen? Geniet van jullie dagje!



Patroon: Ileana jurk, Compagnie M
Stof: Madeliefjes, Stoffenspektakel
Gele katoen, Stoffeparadijs


3 opmerkingen:

  1. inderdaad die kleuren staat haar héél goed!!!
    heel mooi kleedje!!! ik vind het super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi geheel zo. Het gele past er echt bij en leuk ook de gele haarband

    BeantwoordenVerwijderen