Pagina's

donderdag 25 juni 2015

Als een visje in een candy dress

Toen ik vorige week naar de stoffenwinkel ging achter drukknoopjes voor het wikkeljurkje viel mijn oog op een vrolijke tricot met visjes. Thuis bleek dit stofje al snel de favoriet te zijn van dochterlief. Ze vroeg alle dagen of haar jurkje met de visjes nog niet klaar was en zelfs de juf wist me te vertellen dat ze het erover had in de klas.
Deze ochtend was het dan eindelijk zover en mocht ze haar jurkje met de visjes aan. Het gezichtje van bij de eerste foto spreekt boekdelen toch?
Er zitten ook zakken in het jurkje, ideaal om een zakdoek in te steken dacht ik maar volgens Femke dienen die alleen om haar handen in te steken. Zo vertelde ze toch tegen haar tante.
Dit is echt het ideale jurkje om straks mee te nemen op vakantie naar de zee. 

 
Dus vergeten jullie even die jurk nummer twee uit de burda? Want ik denk dat ik eerst nog een leuke bikini ga maken met de overschot van dit toffe stofje. Moet lukken binnen de Kids clothes week toch?

Stof: Het goedkope huis in Weert
Patroon: Candy dress uit La Maison Victor Editie 1 / 2014

http://www.straight-grain.com/?p=6721








2 opmerkingen:

  1. o heeeeel erg mooi.. En zeker een mooi jurkje voor op vakantie..
    maar ook voor de warme dagen hier hoor.

    gr femke

    BeantwoordenVerwijderen