Pagina's

zondag 26 april 2015

Eerste keer kcw met 'wilde' bloemen

Toevallig zag ik op facebook de oproep om mee te doen met KCW. Zonder er teveel over na te denken schreef ik me in want het leek me wel leuk, alle dagen 1 uurtje bezig zijn met kinderkleding maken. Nadat ik geregistreerd was ging ik de uitleg eens wat beter lezen en bleek er ook een thema te zijn, namelijk "wild things".
 
Helaas had ik bij kinderkleding geen wilde tijgers of dergelijke in gedachten, maar dit leuke bloemenstofje dat een broek moest worden. Daarom noemen we het maar even wilde bloemen. Het bijpassende shirtje lag ook al klaar en werd voorzien van een vogeltjesapplicatie. Nu ik het hier omschrijf bedenk ik me ineens dat ik de arme beestjes hun pootjes vergeten ben... Dat zal voor morgen zijn. Hier alvast de foto's die ik vandaag heb genomen.
 
 

Onze kleine meid draagt het liefste jurkjes en rokjes maar volgens mij is dit broekje nu helemaal goedgekeurd want hij is ideaal om mee in het zeteltje te hangen!
 
Patroon: Uit de bijlage van Knippie 4/2013
Stof: Katoentje van het stoffenspektakel



 

1 opmerking:

  1. Staat haar goed en hier zijn broeken voor zwemdagen, want gaan na de les makkelijk aan.

    BeantwoordenVerwijderen