Pagina's

woensdag 4 juni 2014

Dag 7: Modeshow Fashionation

Onze naailerares organiseerde op 17 mei een modeshow waarbij we onze creaties aan familie en vrienden konden laten zien. Hier zijn de foto's:

Eerste reeks:

Jo in zijn groene broek, Femke met kaptrui uit stof voor durf-het-zelvers en ik draag een jurk naar patroon uit Burda 2/2007.
Tweede reeks:
 
Derde reeks:
Femke in een kleedje uit het boek van stof voor durf-het-zelvers en ik in mijn allereerste zelfgemaakte jurk uit de knipmode juni 2000.
Vierde reeks:

Zoals je kan zien op de foto's voelde ik me niet zo op mijn gemak op het hoge podium maar Jo en Femke vonden het geweldig en hebben volop genoten.
 
En voila, de zeven blogdagen zitten er alweer op. Al was dit lang nog niet alles wat ik gemaakt heb maar dat, dat is voor een volgende keer! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten