Pagina's

donderdag 29 mei 2014

Dag 1: Groene jeans voor stoere jongens

Omdat ze een tijdje afwezig was geweest plaatste Spurrewubsie onlangs 14 dagen lang iedere dag een blogbericht. Omdat ik ook wat achter loop met het plaatsen van mijn creaties dacht ik dat gaan we ook eens proberen, maar dan wel in een verkorte versie van 7 dagen.
 
Deze groene broek lag al een poosje in de kleerkast van de zoon. Aangezien hij regelmatig een groeispurtje maakt had ik de broek nog niet omgezoomd. Daar werd het nu wel hoog tijd voor, het aantal nette broeken in de kast daalde de afgelopen weken namelijk zienderogen.



Ik knipte maat 110 voor onze grote, tengere vierjarige. Qua lengte past de broek prima. Enkel bovenaan is ze ondanks de knoopsgatenelastiek flink ruim.

Het patroon komt uit Knippie Nr.5 oktober-november 2013. De groene jeansstof komt van het stoffenspektakel.

 

 
 
 
 

2 opmerkingen: